دانلود بازی گرافیکی لئو برای اندروید

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بروز ترین مطالب درمورد کامپیوتر واندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
فرشته سعیدی
16:33
پنج شنبه 28 دی 1396

لئو شخصیت اصلی بازی بدون دست و پا است. با توجه به تنظیمات بازی، بازیکنان نیاز به کنترل توپ خز آبی لئو دارند، ابتدا طلا را به دست آورند. پس از ورود به بازی راهنمای اول سطح را دریافت خواهید کرد، لئو باید از طریق گسترش پرش بدن خود را بسازد، انگشت خود را به سمت خود بکشید تا جهت را کنترل کنید. بازیکن برای تکمیل دستورالعمل ها برای تکمیل این محتوا دشوار نیست، از طریق موانع، شما می توانید طلا از دست رفته را پیدا کنید. مشکل این بازی این است که بازیکنان می توانند پاسخ مناسب به موانع موقت را بدست آورند. اما همچنین زمان زیادی را برای انطباق با نگرانی های فیزیکی بازی می گذاریم، هرچند این عملیات ساده نیست و ارزشش را دارد، اما شما می خواهید به کارشناسی ارشد آسان نیست.

در حال حاضر، با توجه به نقشه بازی، این بازی دارای 19 سطح و چندین نقشه است. نقشه یک محیط را نشان می دهد و در ابتدا یک جنگل است. هرچند حالت های عملیاتی خاص فقط باید در فرآیند بازی تکرار شود، پس از تکمیل سطح اول تدریس تازه کار، افزایش سطح دشوار است. اگرچه در طول بازی چندین آژانس وجود دارد، برخی از نکات گرافیکی وجود دارد، اما برای پایان دادن به بازی هنوز آماده نشده است.

این بازی در خانه نیست و سیستم بازی نسبتا ساده است. پس از ورود به بازی، تنها گزینه ای برای تنظیم و شروع بازی وجود دارد، اما سیستم تنها دشواری قابل ملاحظه ای دارد. هیچ خریدی در بازی وجود ندارد، که برای بازیکنان خوب است، همه بازیکنان در همان خط شروع هستند، اما با توجه به عملکرد سطح و سطح پاکسازی بازی ها از نقطه نظر، بازی دشواری قابل ملاحظه ای دارد، اساسا در برخی از دشوار است و جزئیات از بازیکنان نیاز به توضیح یک زندگی قبل از آنها می توانند اکتشاف در پایان به عنوان چگونه کار می کنند. با این حال، بیشتر زندگی توضیح داده شده، ارزیابی پایین تر است. اما به این دلیل، گیم پلی بازی و چالش بیشتر است، اما برای برخی از اوقات سرگرمی و سرگرمی نیز برای بازیکنان بیشتر است.

به طور کلی "لئو فورچون" هر دو از نظر صفحه نمایش، گیم پلی، موسیقی متن فیلم و موسیقی متناسب است.

   

Leo's Fortune Description

 


تعداد بازدید از این مطلب: 153
بازدید : 153

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نقد و بررسی و بازیهای کامپیوتر واندروید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای اندروید و کامپیوتر مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر